woensdag 15 december 2010

koud he!!


"

9 opmerkingen:

  1. hmm maar jouw soep ziet er heerlijk verwarmend uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar zou je mijn man een groot plezier mee doen, bij mij krijgt hij het niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. door zou ik nu ook wel een kommetje van lusten !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaaaa....heel kouddddd...ddd....brrrrr....
    lekker warm soepie erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LEKKER! Ik eet het te weinig: de Bevelvoerder houdt er niet van ("soep moet vloeien") Hmmmm.....waarom eet ik het niet gewoon op dagen dat hij werkt? Wie weet lusten de Musketiers het wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die rookworst pluk ik er juist uit (want ik ben vegetarisch, dus mijn vriend krijgt dan extra vlees) ;-) Maar snert is heerlijk met dit weer!!

    BeantwoordenVerwijderen