zaterdag 2 juni 2012

Een heel jaar..

Een heel jaar heb ik niet geschreven, mijn laatste berichtje was niet zo opwekkend, naar aanleiding daarvan zou je denken dat ik in een depressie ben geschoten afgelopen jaar, gelukkig is dat niet waar.
Afgelopen jaar was een jaar van vermoeidheid weinig energie en daardoor zat ik ook geestelijk niet lekker in mijn vel.
Een jaar wat eindigde met een galsteenoperatie, met de nodige complicaties. En een nieuw jaar wat in mei begon met ENERGIE zoveel als ik in jaren niet gehad heb. Want achteraf heb ik al jaren last van die gal maar heb ik mijn verminderde energie altijd op andere oorzaken gegooid..
Nu pak ik alles weer op wat ik de laatste maanden heb laten schieten, sociale contacten, school, sport, en doe ik de overige dingen weer beter en met meer overgave, werk, huishouden etc. Tijd om ook mijn blog weer eens op te pakken..
Lezen deed ik nog wel, reageren ook zo hier en daar op onregelmatige basis, maar nu krijg ik ook weer zin in schrijven :-)

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je weer beter in orde bent! Ik hoop dat de stijgende lijn heerlijk blijft doorzetten voor je!

    BeantwoordenVerwijderen