vrijdag 10 september 2010

Ook ik ben (van lotje) getikt!

Jep ik ben ook getikt door Zara
Ik moet nu 6 keer 4 dingetjes van mijzelf vertellen.

4 dingen in mijn handtas
een klein toilettasje met EHBO spulletjes, en wat pillen en poeders (rennies, migraine pillen, ibuprofen, diacur enz) Ik sta daar ook bekend om, iedereeen komt altijd naar mij toe voor al deze dingen.
Agenda, ik werk wisseldiensten, dus ken mijn rooster nooit uit mijn hoofd
papieren zakdoekjes, onmisbaar voor snotneuzen, vieze vingers etc.
wilhelmina ademfris snoepjes

4 dingen in mijn bureaula
Ik heb geen bureau, maar wel een trapkast met oa. dat soort spul
Plakband
(Gekleurde)pennen
kaarten voor allerlei gelegenheden
een paar soorten lijm

4 dingen in mijn slaapkamer
Een gewoon 1.60 bed, met een ikeamatras, niet bijzonder, maar ik verblijf er graag
een heerlijk grote garderobe kast
Een TV. waar we nooit naar kijken
mijn oude knuffeltje Tommie Op mijn nachtkastje

4 dingen die ik graag zou doen maar nooit gedaan heb
naaien leren (op een naaimachine dan he, diegenen die wat anders dachten: Ga je schamen :-))
vliegen, ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten, op de een of andere manier komt het er nooit van.
Een leidingevende functie bekleden
een fotocursus

4 dingen die ik op dit moment erg leuk vind
hardlopen, en daarin langzaam beter worden
Lezen, sinds ik lid ben van de bieb lees ik weer veel meer
fotos maken
muziek van De Kast, zie vorige logje

4 dingen die je nog niet van mij weet
Ik word morgen 33 hoewel je na het vorige logje mijn leeftijd had uit kunnen rekenen
Ik heb twee hele lieve zussen
Ik ben in het laatste jaar van mijn opleiding gestopt, en moest 10 jaar na dato weer overnieuw beginnen, ik ben nu op de helft hiervan. (ik had wel mijn propadeuse behaald, dus ben wel "bevoegd")
Ik ben een klein dikkerdje, ik ben bezig het dikkerdje ervan af te krijgen, maar dat kan nog wel even duren.

oei nu moet ik ook weer 4 mensen tikken, diegenen die ik tik hebben op dit moment nog geen 4 dingen logje staan, maar het kan best dat een ander ze ook getikt heeft.
Repel
crashtestmommy
Oma leentje
Toaske

3 opmerkingen:

  1. Graag gedaan!
    Leuk lijstje, zo weet ik ineens veel meer van je dan ooit tevoren!
    Ben benieuwd naar nog meer 'wie is Zonnetje'...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al getikt dus. Ik vind het leuk om al die 'getikte logjes' te lezen. Kan me niet voorstellen dat ik getikt ben, ik had me zo goed verstopt. Maar goed, ik zal er 'ns over nadenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @zara komt vanzelf, stukje bij beetje, maar als je een vraag hebt stel hem gerust :-)

    @Toaske, ook al verstop je je nog zo snel Zonnetje vind je wel! Mouhahaha
    Maaaaaaaar voel je niet verplicht!

    BeantwoordenVerwijderen