vrijdag 3 september 2010

Af en toe moet je jezelf even kietelen!!

Ik was een beetje dipperig, niet ernstig hoor! Gewoon niet blij dat alles weer begint na de vakantie, het weer niet zo mooi is als we hadden gedacht, ik 7 dagen achter elkaar moet gaan werken, terwijl ik nog niet uitgerust was van de vorige etc.

Vandaag had mijn man vrij, en dat was al heel gezellig, en onverwacht!
We gingen naar de markt, en daar kochten we deze:

En nog wat andere dingetjes, kaas, brood, olijfjes etc. Gewoon heerlijk rondtuttelen dus.

Toen we terugkwamen kreeg ik deze van mijn man, extra zijn best gedaan op het schuim!

Nou dan kun je toch niet meer mopperig en dipperig zijn (tenminste niet als er eigenlijk niet echt iets aan de hand is)


Nou en dan is er ook nog het vervroegde verjaardagskado wat ik kreeg van mijn man, maar daar wijd ik een heel logje aan van de week!

1 opmerking:

  1. ik heb het ook zo druk...neig naar het dipperige en snap naar zo'n dagje!

    fijn dat je 'm had meid, daar knap je helemaal van op...

    BeantwoordenVerwijderen