donderdag 17 juni 2010

hulde, en tuut tuut tuut tuut

Hulde aan al diegenen die het loeidruk hebben, en er alsnog logjes weten uit te persen!!
Ik kan dat niet, niet dat ik niet even een kwartiertje of half uurtje heb om een kort logje te schrijven. (ik zit altijd, hoe laat het ook is voor het slapen gaan nog even met de computer een boek of de tv, dus dan zou ik het best kunnen doen) Maar als ik het druk heb, kan ik mijn gedachten moeilijk bepalen tot maar 1 ding, in dit geval een logje dus.
Ik heb nu een ochtendje vrij voordat ik vanmiddag weer moet gaan werken, dus nu moet het lukken, verwacht er niet teveel van, gewoon even een update, om te laten weten dat ik het loggen niet vergeten ben.
Deze ochtend heb ik uitgeroepen tot zonnetje-ochtend. Ik ga niet aan het huishouden, huiswerk en andere verplichte nummers. Ik zit nu met een cappuchino achter mijn laptop. Als ik een rondje logjes lezen gedaan heb, ga ik groot-onderhoud aan mijn lichaam doen. Even douchen, scrubben, scheren, smeren, epileren, lakken etc. Hard nodig mag ik wel zeggen!(dat douchen doe ik trouwens wel regelmatig hoor..)
Afgelopen dinsdag heb ik mijn laatste lessen van dit schooljaar gehad, komende dinsdag heb ik nog een praktijktoets, en dan ben ik klaar voor dit schooljaar. Ik zit dan precies op de helft van mijn opleiding. Heerlijk tot 7 september even geen schooldag meer, en geen huiswerk! Dat betekent dat ik (zeker) 8 uur per week voor andere dingen kan gebruiken de komende twee maanden!
De caravan staat inmiddels voor de deur, en is gepoetst, gesopt, gespoeld etc. De keuken spullen etc. uit de vouwwagen zitten erin. Volgend weekend gaan we een weekendje proefkamperen, zodat we de voortent ook even kunnen testen.
De tuin is opgeruimd etc. en voorzien van nieuwe plantjes, van de week heerlijk een paar keer buitengegeten, en er een roseetje op gedronken!
Verder heb ik een team uitje, en een klasse etentje achter de rug, deze waren allebei zeer gezellig!
Verder de nodige barbeques achter de rug zooo gezellig!
Afgelopen zaterdag heb ik een berg kleren voor mezelf gekocht, en ben ik naar de kapper geweest, haartjes zijn zomerblond nu!
Morgen is het zomerfeest van de school van mijn dochter, ik ga weer schminken, altijd leuk, maar wel intensief! Ga lekker veel oranje dingen schminken denk ik, lekker simpel, lekker snel!
Dochter is deze periode afwisselend hyper de pyper, of helemaal uitgeblust, ze slaapt laat (ligt wel vroeg maar kan niet slapen) Fijn voor haar dat de vakantie in zicht is, het was/is natuurlijk ook druk schoolreisje, zomerfeest, cito's, de avondvierdaagse heb ik dit jaar nog maar niet gedaan leek me echt een beetje te druk.
De weekends probeer ik een beetje rustig te houden voor haar, maar er zijn veel feestjes bbq's waar we echt niet onderuit kunnen (willen) van naaste familie of goede vrienden.
Nou goed ik heb wel genoeg gerateld denk ik!

4 opmerkingen:

  1. ja rateldoos je bent net mij hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker, zo'n onderhoudsochtend voor jezelf. Heb ik ook nodig. Gewoon, voor de ontspanning. En ratel maar lekker hoor, vinikgezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk logje dat je naam eer aandoet (zonnig)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik schaam me diep bij het lezen van jouw activiteiten....ik moet ook hard aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen