woensdag 10 november 2010

Een zelfgemaakte taart moest het zijn...


15 opmerkingen:

  1. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel roze, doet bijna pijn aan mijn ogen maar smaakt was heerlijk en netjes gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @huize steen, dank je!
    @ Effie Tjaaa roze was de wens, ik vond hem zelf ook erg heftig geworden, maar mijn jarige jobje was blij!

    Het was trouwens gewoon slagroomtaart hoor, maar dan met een lepeltje kleurstof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi! De wens is goed uitgekomen en was vast groot feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo he, ziet er gaaf uit. Enne van harte met het jobje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MMmmmmmmmmmmmm... een taart, lekker hoor!, Lijkt me toch :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, die is mooi rose!!
    En ziet er woordeloos smakelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, leuk, leuk! Wat zal ze zich super-jarig hebben gevoeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een prachtige zuurstokroze taart! Het glazuur springt spontaan van mijn tanden. Een echte droomtaart voor een meisje. Complimenten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mmmmmm, dat ziet er mooi en lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo wouwie die ziet er uit als een droom :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! De Wijze wil weten voor wie die taart is en merkt op dat het in ieder geval voor een meisje is!

    En ik tel 1,2,3,4,5,6,...7!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor alle complimenten! *bloos*
    @Repel Haha die wijze, die doet zijn naam eer aan :-) inderdaad voor mijn 7 jarig meisje, die als ze ook een bijnaam had springveer zou heten denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. endatis een zelfgemaakte taart?
    Jeeminee .........ken het niet geloven !!!

    BeantwoordenVerwijderen