donderdag 18 november 2010

Wat een nachtje lekker slapen al niet kan doen!!


Hehe Ik ben weer het zonnetje in huis :-)
Maandag is mijn man aan zijn oor geopereerd. Twee uur op de operatietafel, en een nachtje ziekenhuis. Thuis minstens twee weken bijkomen, en niet tillen.
De operatie is prima gegaan,'s middags nog erg groggy, maar 's avonds begonnen de praatjes alweer. De volgende ochtend al bijtijds naar huis, mooi dat is ook weer voorbij!
Dochter vond het erg spannend allemaal en kreeg zoals vaker de laatste tijd flinke hoofdpijn, aan een kant, kan niet tegen licht, kan niet tegen geluid, en erg misselijk, soms tot spugen aan toe! De kenner weet waar ik het over heb, en de dokter wist het gisteren ook: kindermigraine :-( Ze is doorgestuurd naar de neuroloog, om andere pathologie uit te sluiten, en anders advies te geven over medicatie ed. Zo zielig, 7 jaar, en dan al migraine, ik herinner het me ook uit mijn eigen jeugd, maar ik had het haar gegund om hoofdpijnvrij te leven, helaas schijnt het erfelijk te zijn bah!
Tel bij de voorgaande twee verhalen een paar slapeloze nachten, een zieke zus(dus neefjes en nichtjes weg te brengen/op te halen)en een huishouden wat gewoon doorhobbelt, en je zult begrijpen dat ik gisteren even "op" was! Gelukkig ging afgelopen nacht beter, geen hoofdpijnklantje, geen woelende man, heerlijk, ik heb lekker geslapen en voel me weer een ander mens. Gelukkig maar want ik moet de komende dagen weer werken, en moet veel boodschappen doen, opruimen wassen etc. om het hier een beetje voor te bereiden dat ik er niet ben..
Gelukkig heb ik veel hulp de komende dagen van mijn ouders, en mijn zus en zwager met betrekking tot de opvang van mijn dochter, anders was het allemaal niet gelukt.
U zult begrijpen dat ik nu even voor wervelwind ga spelen(is weer eens wat anders dan zonnetje) dag hoor!

3 opmerkingen:

  1. Wat heftig van die kindermigraine. Kan me voorstellen dat je het graag anders gezien had. En pffft, inderdaad begrijpelijk dat je even 'op' was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat naar, wat erg.....klinkt mij heftig in de oren: kindermigraine....arme zij en ook arme jij!

    Soms wil je inderdaad dat ze niet op je lijken....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat naar idd dat je meisje migraine heeft, de symptomen ken ik ook sinds kort, dus ik had idd al door dat het over migraine ging. Jammer dat je meisje er nu al mee te maken heeft. Hopelijk kan de neuroloog jullie goed verder helpen.

    BeantwoordenVerwijderen