woensdag 14 april 2010

Bloggen

Dit is hem dan mijn Blog.
Al een jaar lang heb ik het idee om een blog op te starten.
Al een jaar lang lees ik logjes bij anderen, en heb meer en meer het gevoel dat ik dat ook wil. Het andere gevoel wat ik meer en meer krijg is de vraag of ik dat wel kan? Heb ik er tijd voor, en heb ik wel genoeg te vertellen?
Ik heb vandaag in een vlaag van SOG(studie ontwijkend gedrag)maar eens besloten gewoon te beginnen.
Ik ga mijzelf niet al te uitgebreid voorstellen, ik denk dat het beeld langzamerhand wel duidelijk zal worden, en anders is een vraag zo gesteld toch?

1 opmerking:

  1. Welkom in blogland! Ik hoop dat je je snel thuis zal voelen onder ons en dat je er net zoveel plezier aan zal gaan beleven als ik. Ik heb er tot nu toe geen spijt van gehad...

    BeantwoordenVerwijderen