donderdag 29 april 2010

het leven gaat door..

Na de vorige heftige blog vond ik het een beetje lastig om verder te gaan met de volgende log. Natuurlijk is het familiegebeuren iets wat ons bezighoud, maar ik wil ook weer niet iedere keer hier zo uitgebreid over schrijven, gelukkig gebeuren er nog meer dingen in ons leven :-)

Morgen is het bijvoorbeeld koninginnedag, lekker struinen in het park, en in de middag een verjaardagsfeestje met bbq na.(ik zal wel sangria moeten maken denk ik) Ons nichtje is 7 jaar geleden namenlijk op koninginnedag geboren.

Vanaf morgen heeft onze dochter vakantie voor twee weken! Wij zijn zelf de tweede week ook vrij, dan gaan we heerlijk een weekje weg met onze vouwwagen.

Mijn jaarcontract is omgezet naar een vast contract, het zat erin, maar voelt toch wel fijn!

Ik was de beste van mijn klas met een kennistoets van de week. Zo gek, vroeger was ik nooit zo'n streber, maar nu ik volwassenen onderwijs doe, ben ik een echte neird aan het worden.

Ach ja het leven gaat door, maar bezighouden doet ze ons nog steeds hoor die schoonmoeder van mij.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nichtje en met je vaste contract! jij gaat dus een stralende dag tegemoed. Wat fijn om zo'n vrolijk logje te lezen.

    En geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij ons hebben de jongste vier ook twee weken, maar de oudste maar 1 week meivakantie. Lastig dus, als je op vakantie wilt. Gelukkig hadden we toch geen plannen!

    Jullie twee hele fijn weken toegewenst.

    Ik vind het hier altijd zo heerlijk zonnig!

    BeantwoordenVerwijderen