zondag 9 mei 2010

Blij


Joehoe, ook ik kreeg, ondanks dat ik net begonnen ben met loggen een award!! Dank je wel Nicolette!

Dusss 10 dingen waar ik blij van wordt (maar 10??!!)

1. Mijn heerlijke,lieve,mooie,wijze,sociale etc. dochter en de manier waarop zij in het leven staat!
2. Mijn man, en dan met name de kleine dingen die hij doet waaruit ik merk dat hij me goed kent, en me een plezier wilt doen!
3. Mijn familie,mijn 2 zussen, 2 zwagers, mijn ouders, maar bovenal mijn oogappeltjes, mijn neefje en nichtje de kinderen van mijn zus!
4. Mijn werk (ja echt) Ik ben begeleidster in de verstandelijk gehandicapten zorg, en vind het een voorrecht om dit werk te mogen doen!(schrijf ik nog wel eens een logje over want "mooi maar dankbaar werk" zoals veel word gezegd dekt totaal de lading niet)
5. Zoals al door andere b-logsters benoemd, mijn geloof, de belofte van een eeuwig leven, en de liefde die ik dagelijks voel, van mij, en voor mij!
6. Vriendschap, en alle andere leuke contacten.
7. De aanwezigheid van de zon (wel of niet achter de wolken)
8. kaartjes, sms-jes,krabbeltjes, reacties op mijn log
9. lachen, met mijn gezin,mijn familie, vrienden, mijn collega's, clienten, op het schoolplein, zomaar iemand bij de bushalte..
10. Tijd voor mijzelf om bv te lezen, te badderen etc.

Phoe dat waren er alweer 10, dat is nog niet zo makkelijk om er 10 uit te kiezen, want in navolging van rene froger zeg ik alles, alles kan een mens gelukkig maken whooohoooohooo.

Nou is het natuurlijk de gewoonte om zo'n award door te geven, maar ongeveer iedereen die ik wel een lees heeft hem gehad volgens mij, heb je hem nog niet gehad, voel je vrij om hem op te pakken!!

En nu ga ik werken en dan op vakantie!!

3 opmerkingen:

  1. Mooie lijst , zo te lezen ben jij een gelukkig mens .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Floor, dat probeer ik te zijn, maar ik ben een mens van uitersten, hoge pieken, diepe dalen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, ik loop weer een poosje achter bij je!

    ik kan er niks aan doen: ik blijf het leuk vinden om 10 leuke dingen bij mensen te lezen....ook van die van jou word ik vrolijk!

    En OT: Wat opvallend dat jij het logje herkende: ik heb daar zoveel aan, die herkenning (en erkenning)

    BeantwoordenVerwijderen