dinsdag 25 mei 2010

Druk weekend!

Zoooo dat was een druk maar productief weekend!
Zaterdag kochten we een leuke caravan. Hij is drie persoons, en ziet er leuk/netjes uit! De prijs was zelfs iets lager als we in gedachten hadden dus top!


Zondag zetten we onze vouwwagen op marktplaats, en op mijn hyve plaatste ik een linkje naar de advertentie, maandag verkochten we de vouwwagen aan bekenden van ons.
Wel fijn, zo blijft hij toch een beetje in beeld.
De vouwwagen moest dus maandagochtend leeg, het resultaat is nu dat er in de gang een enorme berg spullen staat, die straks in de caravan moeten komen.
Ik werkte ook nog zondag en maandag, man en dochter waren wel vrij, dus je kunt je voorstellen wat ik vandaag op mijn vrije dag kan doen. relaxen en bijkomen van het harde werken Puinruimen dus! Verder veel werken deze week, en er moet ook een huiswerkopdracht af. Dus ik ga snel de eerste was ophangen nu..

7 opmerkingen:

  1. Mooi sleurhutje. Heerlijk joh wij hebben de tent ingeruild voor een bootje . Ook leuk. Misschien ooit .... een caravan. Nou meid lekker puin ruimen . Lieve groet Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hier wordt ook puin geruimd. Ik ben eindelijk het gastenhuisje aan het schoonmaken! Even laten drogen en dan....verven!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. afscheid nemen van iets maakt dan weer ruimte vrij voor nieuwe dignen hé

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Druk, druk, druk! Maar wat een leuke caravan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @oma leentje, een bootje lijkt me ook heel leuk, Dan neem je ook je eigen "huisje" mee!
    @baasbraal Wat goed van je dat je er toch aan begonnen bent!
    @tricky Ja zo voelt het precies!
    @Nicole Ja he!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat issie leuk! nu ben ik weer een beetje melancholisch dat wij geen caravannetje meer hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh je zult zien dat je je vouwwagen heel snel 'vergeten' bent met deze mooie, practische caravan! Het is echt ideaal, nét iets meer comfort dan een tent of v.wagen en vaste kasten waar je kleren (en de rest van de zooi) heerlijk in kan liggen uit het zicht.
    Echt, ik zou nooit meer iets anders dan een caravan willen!

    BeantwoordenVerwijderen