vrijdag 7 januari 2011

Een kaarsje voor...

Photobucket

Een goede uitslag voor mijn meisje

Het kindje van bekenden die woensdag ter wereld kwam, en meteen naar de IC moest met hartproblemen

Mijn vriendin met maagkanker, die nu voor moeilijke beslissingen staat

De schoonmoeder van mijn zusje die een zware hersenschudding heeft

Alle zere harten in logland, dat het allemaal maar weer snel mag slijten



Een dankbaar kaarsje voor:

De uitslag van het maagkweekje van mijn moeder, het is helemaal NIETS, NADA, NOPPES!!

Mijn jongste zus, en haar zwangerschap die tot nu toe prima verloopt,(27 weken alweer) en dat het vooral maar zo mag blijven gaan!

4 opmerkingen:

  1. Het is niet niks allemaal waar je kaarsje voor brandt. fijn dat er ook blije dingen tussen staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kwam via via op je blog. Leuk.
    Wat een flinke lijst om een kaarsje voor je branden. Das niet niks zeg. En wat goed dat je ook dingen noemt die fijn zijn. Dat vergeten nog wel eens. (ik wel in ieder geval).
    Sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En hier een kaarsje voor al jouw kaarsjes - dat ze goed mogen branden en veel mogen helpen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, we zijn geneigd de fijne dingen 'gewoon' te vinden. Dat alle nare dingen maar snel beter mogen gaan en dat alle fijne dingen maar bewust beleefd mogen worden, is mijn wens. Dankjewel voor je logje!

    BeantwoordenVerwijderen