vrijdag 14 januari 2011

leuker kunnen we het niet maken??

Nou alles weer rustig en gewoon hier! Misschien wel een beetje te gewoon want ik loop me alweer danig te ergeren aan kleine dingen. Iets wat nooit goed is, maar al zeker niet als je twee dagen geleden nog zo doordrongen was van het feit dat er maar een paar dingen belangrijk zijn in het leven, en dat gezondheid van jezelf en je geliefden daar 1 van is.
Misschien is het juist dat alle stress er even uitmoet, maar ik vind het best stom van mijzelf!
Dus nu is het klaar! Focus weer wat meer op de leuke dingen!
Om te beginnen kocht ik een bos tulpen en wat forsythia takken. Ik weet heus wel dat het nog hartje winter is, maar in mijn huis mag het best alvast een beetje lente zijn!

Over leuke dingen gesproken: Mijn man keek woensdag even op onze bankrekening, en riep huh? Ik was even bang dat er teveel afgeschreven was oid, maar het tegenovergestelde was waar. Er was zomaar 1620 euro van de belastingdienst bijgeschreven, lekker! Teruggave huurtoeslag en dan niet onze naam (wij huren ook niet)
Dus gingen we lekker shoppen, en kochten we een nieuwe tv. Dus hebben we het geld maar even op een rustig plekje geparkeerd en wachten of en wanneer ze er achterkomen.
Wanneer ze over een maandje geen contact hebben opgenomen bellen we heus zelf wel hoor, maar nu vinden we het eens interessant om te kijken wat er gebeurt.

4 opmerkingen:

  1. hehe, zo wat extra geld op de rekening is altijd handig he :-) jammer dat je het niet kan houden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wah! Zo'n bijschrijving lust ik ook wel!

    Maar leermomentje voor mij....jij kocht een bos tulpen voor jezelf...en dat doe ik nooit...waarom niet? Is eignelijk een pracht idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @rapunzel mijn man was er wel bij hoor, om te zeggen dat ik dat moest doen, vandaag liep ik er ook langs, maar dan doe ik het toch weer niet, stom! Ik ga morgen weer een bosje halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom hier voor het eerst en ben een beetje aan het rondneuzen. Ik ben benieuwd hoe dit afgelopen is!

    BeantwoordenVerwijderen