woensdag 12 januari 2011

opluchting, en weinig woorden

Sinds ik terug ben van mijn moeders verjaardag(vandaag 58), ben ik al aan het proberen mijn gevoel over vandaag woorden te geven.
Vandaag gingen wij namelijk naar poli neurologie voor een uitslag die hoogstwaarschijnlijk goed zou zijn, en dat was hij ook!
Dan besef je opeens hoeveel zorgen je stiekem toch hebt gehad! Ik ben blij opgelucht, een beetje jankerig en piekerig, en zo nog een paar dingen waar ik mijn vinger nog niet helemaal achterkrijg. Maar vooral ben ik ineens de overtreffende trap van moe. En daar laat ik het maar even bij voor nu.

6 opmerkingen:

  1. Fijn dat het goed nieuws was - rust maar goed uit - morgen is weer een dag - xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn!!! En begrijpelijk dat je je nu zo 'vreemd' voelt. Er valt een last van je schouders en daar moet je weer even aan wennen.

    Leuk trouwens om te zien dat ChoCho Inge heet. Ze moet maar 'ns gaan bloggen vind ik. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Toaske - alles staat klaar en ik speel met het gedacht, maar ik heb nog wat koudwatervrees ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ChoCho, laat het maar even weten als het zover is, leuk!

    Verder begint hier het stof te dalen, en de rust terug te keren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig! Een goede uitslag! Fijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen