donderdag 17 maart 2011

Hoe een rustige middag uitliep op een kinderfeestje..

Na een periode van iets teveel werken (lang leve de roosteraar) Had ik dan nu een iets rustigere week. Behalve huiswerk, en huishouden wilde ik natuurlijk ook wat tijd met mijn dochter spenderen. Zij en ik hebben elkaar gemist!
Vandaag was er een heerlijke woensdagmiddag te spenderen met zijn tweetjes. F vroeg al een tijdje om cakejes te bakken, dus dat gingen we maar eens doen.
Om half 1 op het schoolplein kwamen F en vriendje Y op mij afrennen “mag Y komen om cakejes te bakken”, gezellig!
Tussen het cakejes bakken en versieren werd er even buitengespeeld, en kwamen ze weer binnen met vriendje M. M deelde mij mede dat hij even naar zijn oma ging om te zeggen dat hij bij ons cakejes ging versieren, eeeh gezellig!
Toen we het glazuur aan het maken waren ging de bel, F deed open en daar stond vriendinnetje N, “ha N kom je cakejes versieren?” riep ze meteen. En zo gebeurde het dat ik ineens quality time had met 4 kinderen.
Na het versieren en natuurlijk opeten hebben ze nog heerlijk met zijn allen buitengespeeld, kon ik het slagveld even opruimen!
Ach ja, het liep niet helemaal als ik het in mijn hoofd had gehad, maar het was wel erg gezellig! vriendje Y. vertrouwde later aan mijn man toe dat hij vond dat het vanmiddag wel een feestje leek, en dat vond ik nou ook!

Een paar voorbeeldjes:

2 opmerkingen:

  1. Oh wat heerlijk. Ik kan zo enorm genieten van dat soort dagjes! Ik heb ze te weinig, maar als ik er een heb, kan ik er ook meteen heel lang op teren!

    En ik ben aan de lijn en de foto's van je log doen mij geen goed....man, wat heb ik trek in zoetigheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk logje! Letterlijk en figuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen