maandag 28 maart 2011

Vandaag word ik voor de derde keer tante!!!+update



Vannacht zijn de weeen begonnen,de slijmprop is geloosd, en om 7.00 vannochtend waren de weeen iedere 10 minuten. Dit alles heb ik gehoord van mijn moeder,en nu wachten Whaaaaaaaaaaaaaaaaa

Als je geen idee hebt waar dit over gaat, kun je zusje lezen.

Jaaaaah hier spreekt een trotse tante! Het was even heel spannend, hartslag daalde, naar het ziekenhuis met loeiende sirenes, pfffft
Maar om 19.32 ben ik tante geworden van een gezond en prachtig neefje!! Ik ben net terug uit het ziekenhuis, even een kort bezoekje. Mijn zus is zoooo lief als moeder, en mijn zwager is helemaal van de wereld, vaag etc. Mijn zus en neefje moeten wel een nachtje blijven, ze was nog erg slap, maar morgenochtend kan ze naar huis.

6 opmerkingen:

  1. spannend............................
    alvast van harte gelukgewenst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend! Twitter je 't even in het rond als beebje er is?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Marianne bedankt!
    @Femke ja WHAAAAAAAA
    @Zara, doe ik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het plaatje bij je logje is schitterend!

    klinkt toch wel als behoorlijk heftig hoor, die paniekbevalling! Blij te weten dat het goed is afgelopen!

    BeantwoordenVerwijderen