zondag 27 maart 2011

Liefde is…


 

…Man en dochter bezig zien met hun nieuwe hobby (aquarium)

…Mijn ouders helpen boodschappen doen en koken omdat mijn moeder niet zo lekker in haar vel zit

… mijn jongste zusje plagen met het feit dat ze hoogzwanger is

…naar F. en haar nichtje kijken die een toneelstukje doen voor opa's verjaardag

…met de hele familie eten op mijn vaders verjaardag

…mijn vader die ons altijd uitzwaait wanneer we weg gaan

…met zijn drieën heel hard en heel vals meezingen in de auto

…Samen ontbijten op zondag


 

Liefde zit in kleine dingen, en er zijn veel van die kleine dingen aanwezig dit weekend!

2 opmerkingen:

  1. Helemaal met je eens, ik kan zo genieten van soortgelijke dingen. Dan betrap ik me weleens op de gedachte dat het geluk op dat moment haast vloeibaar in de lucht hangt.
    Kan er geen andere woorden voor vinden maar denk dat jij me wel begrijpt. ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Femke, dat zeg je leuk! En dan opdrinken tot de laatste druppel!

    BeantwoordenVerwijderen