zondag 13 maart 2011

zere duimen maar best trots

Mijn moeder gaf mij voor sinterklaas een zelfgebreidde sjaal, die mij intrigeerde, zou ik dat niet zelf kunnen? Tegen mijn eigen verwachting in kon ik dat, en bleek het vrij makkelijk te zijn, dit is het resultaat:

Toen ik bij mijn moeder een breiboek zag met babybreisels waarvan een aantal speciaal voor beginners, twijfelde ik wekenlang of ik iets voor mijn neefjeopkomst zou maken. Toen we een weekendje weg waren met moeder en zussen, nam mijn moeder oefenwol en pennen mee. Ik ging aan de slag, maar wat kostte het een moeite! Wat wil je ook, mijn breiverleden bestaat uit een hondje wat ik op de lagere school met rechte lapjes in elkaar knutselde! Aan het eind van de avond werd het allemaal wat regelmatiger, en ik wist recht en averecht uit elkaar te houden.
De week erop kocht ik wol, en ging aan de slag, het ging met bloed zweet en tranen,en spierpijn in mijn duimen maar ik ben best trots op het (toch nog wat onregelmatige) resultaat.
Mijn zus is over 1,5 week uitgerekend, dus het mocht ook wel af!



1 opmerking:

  1. Wat superknap!!!
    heel leuk gedaan.
    Heb je mail gelezen, schrijf je morgen terug.

    Liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen